Verzending en retourneren

Verzendinformatie en Opties

Voordat u uw aankoop bekrachtigt, kunt u kiezen op de pagina 'Uw winkelwagen' welke verzenddienst u de voorkeur geeft.

Als u uw bestelling voor 12.00 uur UTC + 1 uur plaatst, wordt uw bestelling op dezelfde dag verwerkt. Bestellingen geplaatst na 12 uur worden behandeld vanaf de volgende dag. 

In de winkelwagen ziet u de doorvoerstijden zodra de bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn. De datum van beschikbaarheid van het product vindt u in het tabblad van elk product.

Verzendtijden worden alleen op weekdagen geteld. In het weekend en op vakantie worden geen verzendingen gemaakt.

U kunt een van de volgende verzenddiensten selecteren:

Regelmatige verzending

Het is de laagste kostenservice, waarmee u uw producten binnen een redelijke termijn tegen de laagst mogelijke kosten kunt bezorgen. 

Prioriteit Verzenden

Met Prioriteit ontvangt u uw producten voor en in de beste transporteur die we in uw land hebben.

Express levering

Onze premium service garandeert de snelst mogelijke levering, terwijl u uw bestelling voorrang geeft aan een andere bestelling. Dit betekent dat als u een voorraad heeft, uw bestelling altijd de hoogste prioriteit heeft. 

Verzending door Puntopack

Het is vandaag een dienst in Spanje en Frankrijk waarmee wij u de mogelijkheid bieden om uw bestelling te verzenden naar een commerciële vestiging in de buurt van uw woning.

Wat moet ik in gedachten houden bij het verzenden?

Wij verzenden wereldwijd behalve op sommige eilanden.

Als u uw bestelling voor 12.00 uur UTC + 1 uur plaatst, wordt uw bestelling op dezelfde dag verwerkt. Bestellingen geplaatst na 12 uur worden behandeld vanaf de volgende dag.

De verzendkosten verschillen per land en voor elk type product, met uitzondering van hoogwaardige producten, kan de verzendkosten van gratis tot 8,95 € zijn. U heeft deze informatie altijd in de winkelwagen voor betaling.

In sommige landen zoals Spanje of Frankrijk kunt u kiezen tussen thuisbezorging of levering bij een gemak. Wij werken aan deze dienstverlening aan iedereen uit te breiden.

Zijn er extra kosten?

Afhankelijk van sommige concepten is er soms een kleine toeslag, vooral zijn deze toeslagen:

  1. Orders die 30 kg overschrijden, hebben een toeslag van 2.99 €
  2. Niet-gebruikelijke bestemmingen, zoals sommige eilanden, extra kosten van 5 €

 

Hoe kan ik een artikel retourneren   

Wanneer kan ik een product retourneren?

U kunt de artikelen in hun originele staat binnen 14 dagen na ontvangst ontvangen. 

Het product dat u terugstuurt, moet in de originele omstandigheden van de fabrikant, in dezelfde doos van oorsprong, goed verzegeld zijn, en in een andere doos of zak, zodat het transport geen etiketten op het product kan vastlopen.

Elk defect of defect in het pakket of het product, kan leiden tot annulering van de restitutie van het bedrag.

Hoe kan ik het retourneren?

Ew moet u alle producten veilig verpakken om beschadiging te voorkomen. Druk en vul het volledige retourblad binnen in het pakket in.

Om de zending te laten gaan naar het transportbureau dat u de voorkeur geeft en de naam en het adres van de afzender van onze logistieke faciliteiten vermelden:

Carethy E-commerce, S.L
Calle Monturiol 28,
08210, Barberá del Vallés (Barcelona)
España.

Vergeet vooral om het retourformulier in te voeren zodat we de details van uw bestelling weten.

Abonnementstijd

De uiterste termijn voor de terugbetaling van het uitstaande bedrag bedraagt 14 dagen vanaf het moment van annulering / wijziging. Als het retourneren is, moet u er rekening mee houden dat ons magazijn eerst bevestigt dat het product teruggestuurd is onder de voorwaarden waarin het door de klant is ontvangen. (Zie sectie retourneren)

rtp
Heeft u hulp nodig?

Klantenservice klantenservice
MF 9-18H